środa, 7 marca 2012

Lazy day




45 komentarzy:

  1. ja tez uwielbiam sie tak nudzic :)
    piekny masz kolor wlsow,Twoje naturalne??
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. włosy były delikatnie rozjaśniane i farbowane:) jednak mój naturalny kolor jest bardzo zbliżony do obecnego.

      Usuń
  2. Świetne spodnie ! Gdzie Pani kupiła ?:*

    OdpowiedzUsuń
  3. też bym chciala sie tak ponudzic:)
    bardzo fajne spodnie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze sobie czasem zrobić taki dzień ;-)

    www.mrgugu.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takiej wygodnej sofie, to nic tylko się wylegiwać! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor tych spodni. Extra:) też czasem zdarza mi się mieć leniwe dni:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz fajną kanape!!:)) Spodnie też niczego sobie:)I te Twoje włosy...wiesz, że Ci zazdroszcze:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie jest mieć taki luźny dzień :-) Wszystkiego najlepszego :-)

    Zapraszam do mnie na konkurs z okazji Dnia Kobiet :-)
    http://pieces-of-me-justyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oj, aż tak nudno? ale odpocząć też trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super spodnie, chyba mam podobne ! ;)
    Kolorek jest mega

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne fotki:) świetny kolor paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł na pokazanie stylizacji.:]

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie wygladasz :) Wydaje mi sie, ze mam taka sama bluzke :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor spodni!
    Pozdrawiam, K.
    kaerax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful!!
    You look amaazing on these pictures,dear!
    have a nice day <3

    OdpowiedzUsuń
  17. SUPER U Ciebie:)

    OBSERWUJE:)
    będzie mi bardzo miło jeżeli też dołączysz mnie do obserwowanych i spodoba Ci się mój blog:) http://kleofashion.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Oddaj mi swoją kanapę :D Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie dowierzam, że masz 27lat... bardzo delikatne rysy twarzy i piękne włosy,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie dowierzam...:) dziękuję za komplement:)

      Usuń
  20. fajne zdjęcia. ja jak mam lazy day to siedzę w dresiku i śmigam na nieogarze po wszystkich blogach, jakie staną na mojej drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia,no i te spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice pictures and gorgeous coloured pants! love its colour!! :)

    BTW, I've just created the fanpage for my own fashion brand. Click here to discover it! -> Raquel T.G. (I'll be selling online part of the SS 2012 collection very soon!) Hope you like my designs!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne zdjęcia :) Podoba mi się Twoja bluzka :) Jest świetna, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje włosy są cuudne! :) Wyglądasz bardzo młodo.
    Zapraszam na naszego bloga o modzie, będzie nam miło jak zajrzysz ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. piekna fryzura ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki wielkie za komentarz:)
    Lazy nie lazy wyglądasz pięknie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. delikatne i piękne zdjęcia. uwielbiam tą ikea'owską sofę.

    OdpowiedzUsuń