środa, 15 grudnia 2010

Konkurs Philips

Moje drogie czytelniczki, dzisiaj mam dla was super konkurs.
Nagrodą jest najnowsza prostownica Philips, także jest o co walczyć!

"Prostownica ProCare Kertin została stworzona, aby dbać o ochronę włosów podczas stylizacji. Elementem, który ją wyróżnia jest formuła keratynowa. Pod wpływem temperatury formuła aktywuje naturalną keratynę zawartą we włosach. Dzięki temu włosy są lepiej chronione. Dodatkowo została wyposażona w technologię Soniczną. Delikatne wibracje powodują, że włosy rozkładane są równomiernie na płytkach. Ta technologia wzmacnia działanie formuły keratynowej a tym samym zwiększa ochronę struktury włosa przed zniszczeniem."

Wystarczy odpowiedzieć na pytanie:

"Napisz jak namówiłabyś Swojego mężczyznę, aby sprezentował Ci na Gwiazdkę prostownicę ProCare Keratin".

Odpowiedzi proszę wpisywać w komentarzach na które będę czekać do 20 grudnia( do północy)
Najciekawsza odpowiedź zostanie nagrodzona, także pamiętajcie- liczy się kreatywność:)
Regulamin konkursu: TUTAJ



54 komentarze:

  1. Kochanie: Drobniutka urocza i piękna – zupełnie jak wybranka Twojego serce, czyż to nie idealne połączenie? Moja prostownica jest dla Mnie tak ważna jak dla Ciebie moje szczęście;) Więc proszę kup mi prostownicę Philips ProCare Keratin a w podzięce Ty poczujesz na policzku całus mój

    sympathy

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie nie chciałbyś czasem zobaczyć mnie w innej wersji niż zwykle? Może piękniejszej, bardziej kobiecej, lśniącej i eleganckiej? Wiem że nie lubisz przesady w moim wyglądzie ale dzięki pewnemu urządzeniu którym jest nowa prostownica Philips moja fryzura napewno by Ci się spodobała. Gładkie, proste, lśniące włosy ale i zdrowe w które uwielbiasz się wtulać. A przecież taką mnie kochasz - naturalną i dla Ciebie najpiękniejszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1 argument: skarbie, dobrze wiesz, że nie lubię Cię o nic prosić, ale mam od dawna takie małe marzenie o nowej prostownicy philips'a dzieki której każdego dnia kiedy mnie zobaczysz zagości na Twej twarzy uśmiech a co za tym idzie miłe "wow" zaskoczenie: bo jak pieknie dziś wyglądasz

    2 argument: bo PROSTE WLOSKI sa exxxtra i sexii, a wiem że uwielbiasz się w nich wtulać i czuć je na sobie

    3 argument: to już nie będziesz musiał czekać na mnie z kolacją aż wrócę od fryzjera tylko będziesz mógł mnie mieć cały czas przy sobie, nawet pomagając układać mi włosy dokładnie tak jak lubisz kiedy są ułożone

    I ten błysk w twoich oczach kiedy widzisz mnie w seksownie prostych, pięknych i zadabnych włosach - po prostu bezcenne

    karina19101@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. justyna1 justynawolny@interia.pl16 grudnia 2010 14:05

    Mój kochany kup mi prostownicę pod choinkę wtedy nie będe Ci marudziła i nasza rodzina będzie szczęśliwa.Ty będziesz kręcił swoimi softcami i od czasu do czas na tete a tete się w łazience spotkamy

    justynawolny@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw zrobiła bym pyszną kolację, coś co uwielbia jeść. Następnie jakiś mały deserek i zrobiła bym "maślane" oczy takie jak na mojego mężczyznę zawsze działają i poprosiła bym o nową prostownicę ProCare Keratin zapewniając, że dzięki niej wyglądała bym jeszcze piękniej.

    mysza329@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno napisałabym list 'do Świętego Mikołaja', który podrzuciłabym przypadkiem mojemu mężowi... ;) A treść tego listu wyglądałaby zapewne tak: ,,Kochany Mikołaju moja stara prostownica nie nadaje się do życia! Od miesięcy coś szwankuje, a ja z nerwów już choruję! Philips ProCare Keratin to magiczne urządzenie-dla mych włosów ukojenie! Mikołaju daję słowo byłam grzeczna wyjątkowo. O dom dbałam wręcz wzorowo! Proszę więc o prostownicę-będę wielbić Cie nad życie!' ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochanie, zobacz jakie mam siano na głowie, nie sądzisz, że przydałaby mi się prostownica? Obiecuję, że będziesz mógł sam spróbować jak to działa i jeśli Ci się spodoba, będziesz mógł mi codziennie prostować włosy. Nawet wieczorem… No i zobaczysz, jakie będę miała piękne, zdrowe, błyszczące włosy – dzięki Twojemu prezentowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochanie wiesz,że lubię Ci dogadzać? Zaczęłam specjalnie dla Ciebie gotować Twoje ulubione potrawy, chodzę w spódniczkach i sukienkach tak jak lubisz. Uwielbiasz jeszcze jak mam rozpuszczone włosy, ale one sie tak brzydko układają, kup mi prosze prostownicę Philips Pro-Care Keratin, a będe już idealna :)
    margareta2712@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochanie, pytałeś co bym chciała znaleźć pod choinką i wiesz mam takie jedno marzenie. codziennie rano walczę z włosami, żeby były proste i lśniące, a Ty denerwujesz się, że zajmuję łazienkę przez tyle czasu:( wiem, jak rozwiązać ten problem! marzę o prostownicy Philips ProCare Keratin, która sprawi, że zawszę będę mieć piękne włosy, a rano zamiast siedzieć godzinami w łazience będziemy mogli zjeść wspólnie śniadanie i wypić kawę.... rozmarzyłam się...

    nellinee@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Posłużyłabym się małym szantażem i powiedziałabym mojemu Kochanemu, że jeśli nie znajdę tej prostownicy pod choinką, to wymienię Go na lepszy model! :)

    su0nqo@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochanie, słyszałam że Mikołaj się pytał jaki prezent bym chciała dostać. Więc powiedz Mikołajowi że jest taka jedna rzecz, której bym pragnęła. Jest nią prostownica Philips ProCare Keratin, która jest taka magiczna że nie niszczy włosów, nawet je odżywia! Jakbyś mógł przekazać Mikołajowi... :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdybym chciała przekonać mojego mężczyznę do tego, aby pod choinką znalazła się opakowana w błyszczący papier, nowiutka prostownica do włosów ProCare z malutką karteczką w kształcie serduszka z moim imieniem, powiedziałabym mu (oczywiście uśmiechając się do niego promiennie i trzepocząc rzęsami umalowanymi maskarą Volume Flash, bo jego zdaniem wyglądam wtedy przeuroczo i szansa, że się zgodzi znacząco by wzrosła!): "Kochanie, wiesz jak bardzo Cię kocham. Moja miłość do Ciebie jest całkowicie bezinteresowna, jednak gdybyś zechciał sprawić mi ogromną przyjemność i zobaczyć na mojej twarzy najszerszy uśmiech świata uznałabym, że jesteś najlepszym facetem na całej kuli Ziemskiej. Wiesz jak ważny dla kobiety jest wygląd, prawda? A to od włosów w dużej mierze zależy nasze samopoczucie. Gdybym posiadała takie malutkie cacko, które nazywa się prostownica ProCare i jest prawdopodobnie najbardziej przyjaznym kobiecie urządzeniem elektronicznym, jakie dotychczas wynaleziono! Po wyprostowaniu włosów tym cudeńkiem czułabym się jak gwiazda i lśniłabym tak jak ona. Zaskakiwałabym wszystkich blaskiem prostych jak drut i zadbanych włosów. Na buzi każdego Twojego kolegi malowałyby się ślady zazdrości, ale przecież i tak mogliby patrzeć na mnie bezkarnie, bo ja i tak nigdy bym na nich nie spojrzała. Dla mnie liczysz się tylko Ty. Chciałabym być gwiazdą tylko dla Ciebie po ty byś codziennie się mną zachwycał i bym mogła zaskakiwać Cię swym pięknem, nie tylko tym zewnętrznym! Gdybym miała wyprostowane prostownicą ProCare włosy zyskałaby na tym również moja psychika - poczułabym się bardziej pewna siebie i zgodziłabym się na realizację Twoich najbardziej szalonych pomysłów. To co, może skoczymy teraz po tą prostownicę? nie jest droga.. To taki drobiazg a przyniesie mi tyyyyyyyyle radości! Proszę, bądź moim Świętym Mikołajem!!!"

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiedziałabym mu: Chcesz aby nasze życie było prostsze? Zacznijmy od prostowania włosów. Twoje tego nie potrzebują, ale od moich po wyprostowaniu Prostownicą ProCare biłby blask, który roświetliłby wszystkie nasze problemy i pozwoliłby nam znaleźć ich rozwiązanie!
    2. Z prostymi włosami szeroki uśmiech lepiej się komponuje bo loczki nie odwracają od niego uwagi!
    3. Z prostownicą ProCare w końcu poczułabym się piękna jak bogini!

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcesz żebym się nigdy nie spóźniała na nasze spotkania? Chcesz, żebym zawsze zachwycała Cię pięknymi, lśniącymi i zdrowymi włosami? Teraz te dwie rzeczy można w prosty sposób połączyć. Wystarczy, że sprezentujesz mi na Gwiazdkę prostownicę ProCare!

    ewap1963@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. Teatr Komedia przedstawia:
    Sposób na męża – sztuka w jednym akcie :D
    Osoby:
    „Kunia” – żona, zdesperowana włosoholiczka
    „Grzegorz” – mąż, towarzysz życia, ofiara niecnego podstępu
    Akt I
    (Kunia śpiewa na melodię Skaldów Z kopyta kulig rwie,
    podchodzi do czytającego gazetę męża )
    K: Drogi, drogi mężu - sprawę mam do ciebie,
    Hej! Kup mi prostownicę, mamże na nią chcicęęę!
    Hej kup mi prostownicę, bo pójde na ulice!
    (Grzegorz rzuca gazetę, wstaje oburzony i
    odpowiada na melodię Lady Gaga Bad romance)
    G : Łołołooooooooołoooł wpadłaś chyba w transss…
    Nie masz na niąąą szaaannss…
    AŁA! Ała, Ała, kunia zwariowAŁA!
    Tak że U- LA-LA, cóż to za sprzęęęęt..?
    (Kunia robi maślane oczy, trzepocze rzęsami i na sentymentalną nutę odpowiada, w tle Ivan i delfin, Jej czarne oczy)
    K: Złe kilometry dzielą naaas….
    Chodźmy już - uciekaaa czaaassss..
    To prostownica Philips jeeest…
    ProCare Keratin zwie siee…
    (Grzegorz wzruszony patrzy Kuni w oczy, śpiewa niczym M. Miller wokalista Boys, Jesteś szalona)
    G: Jesteś szalona! Mówie Ci!
    Noo już nie grymaś
    Skończ już wreszcie się wić!
    Tyś mym aniołem, Więc kupie ci
    Bądź zadowolona.. :)
    Kurtyna.

    Scenariusz: Karolina - karola_kunia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochanie wystarczy, że kupisz mi prostownicę Philipsa ProCare Keratin, a nasze życie stanie się bardziej ekscytujące a ja odwdzięczę Ci się tak wspaniałym prezentem!
    Po pierwsze kupując mi prostownice wszystkie dziewczyny będą mi zazdrościć tak wspaniałego chłopaka jakim jesteś ty!
    Po drugie wszyscy mężczyźni będą mogli zazdrościć Tobie tak wspaniałej dziewczyny z tak pięknymi włosami!
    Po trzecie oboje będziemy sobie zazdrościć, że jesteśmy tacy fajni dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. I'm giving an amazing jeweled cuff away as a Christmas gift. you should enter it. its open to everyone worldwide!:)
    xoxo
    mina

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochanie, kup mi taki gadżet do prostowania włosów pod choinkę... Wiesz, jak uwielbiam takie wynalazki... Ale co będę ci tłumaczyć i tak nie będziesz wiedział, do czego to służy ani jak się tego używa. I prawdopodobnie nie będziesz chciał wiedzieć. Grunt, że mnie takie coś jest potrzebne. I kropka.
    briggie@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Żeby przekonać męża do kupna tej cudnej prostownicy dla mnie w prezencie to po prostu pokazałabym mu się z ranka bardzo rozczochrana, dołożyłabym starań aby moje włosy wyglądały dużo gorzej niż zwykle i tak parę dni pod rząd i on by się domyślił o co mi się rozchodzi....bo ten mój mężuś to domyślny facet jest....

    citula21@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Cukiereczku już wiesz jakim prezentem na Gwiazdkę sprawiłbyś mi przyjemność? Jeśli nie to mogę Ci podpowiedzieć. Mam parę pomysłów, a więc: wiesz że zawsze marzyłam o prostownicy ProCare Keratin tak więc to jest nr 1 na mojej liście, jeśli jednak nie zdecydujesz się no to wtedy ucieszy mnie też prostownica ProCare Keratin, jeżeli też nie to no to poproszę prostownicę ProCare Keratin, hmm co by tu jeszcze dodać...o wiem! to może prostownica ProCare Keratin też mnie z pewnością ucieszy, no i w ostatecznosci mogłaby też być prostownica ProCare Keratin. Tak więc Kochaniutki mój masz tu całą listę i możesz sobie na spokojnie wybrać jak dogodzić swojemu kociakowi. A tak dyskretnie Ci powiem że gdybyś się jednak zdecydował na tą prostownicę ProCare Keratin to ładnie Ci się odwdzięczę Ty już wiesz w jaki sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cukiereczku już wiesz jakim prezentem na Gwiazdkę sprawiłbyś mi przyjemność? Jeśli nie to mogę Ci podpowiedzieć. Mam parę pomysłów, a więc: wiesz że zawsze marzyłam o prostownicy ProCare Keratin tak więc to jest nr 1 na mojej liście, jeśli jednak nie zdecydujesz się no to wtedy ucieszy mnie też prostownica ProCare Keratin, jeżeli też nie to no to poproszę prostownicę ProCare Keratin, hmm co by tu jeszcze dodać...o wiem! to może prostownica ProCare Keratin też mnie z pewnością ucieszy, no i w ostatecznosci mogłaby też być prostownica ProCare Keratin. Tak więc Kochaniutki mój masz tu całą listę i możesz sobie na spokojnie wybrać jak dogodzić swojemu kociakowi. A tak dyskretnie Ci powiem że gdybyś się jednak zdecydował na tą prostownicę ProCare Keratin to ładnie Ci się odwdzięczę Ty już wiesz w jaki sposób:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochanie ponieważ tak bardzo lubisz jak mam proste włosy, proszę kup mi prostownicę ProCare Keratin, a ponieważ obydwoje lubimy moje proste włosy radość będzie podwójna!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochanie prezent najlepszej ukochanej zrób,
    na Gwiazdkę prostownicę ProCare Keratin kup!
    Gdy pod choinka znajdę taki cud
    nie tylko moje włosy będą proste jak drut :)
    Życie z zadowoloną kobietą smakuje jak miód,
    więc nie zwlekaj i zadaj sobie ten mały trud.
    Po takim geście święta znakomite będziesz miał
    przecież wiadomo, że byś tego chciał!
    Piękna dziewczyna i zdrowe falujące włosy
    z pewnością spowodują noce pełne rozkoszy ;)
    Więc słońce nie zastanawiaj się ani chwili już,
    Bez zwłoki do sklepu rusz.

    Wszystko wyrecytowane w sypialni... ;) Pozdrawiam !
    gazowane-mleko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Kup mi proszę tą prostownicę, ty już wiesz co dam ci w zamian:D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja obiecałabym mojemu mężczyźnie po prostu seks marzeń, oczywiście dotrzymałabym słowa:-)

    "Kochanie...Obiecuję, że o nic więcej juz nie będę prosiła...I tak mi wisisz prezent urodzinowy...Wiem, że oszczędzasz, ale ja chciałabym na gwiazdkę jeden konkretny prezent...i więcej już nic...kochanie, jeżeli kupisz mi na gwiazdkę prostownicę ProCare Keratin ja będę dla Ciebie bardzo miła taj nocy...wiesz co mam na myśli?"

    E-MAIL: mojka_1987@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja: Kochanie, wiesz koleżanka kupiła sobie dzisiaj nową prostownicę ProCare Keratin, która idealnie prostuje włosy, nie to co moja, która szarpie i niszczy i włosy wogóle się nie układają.
    On: I pewnie chciałabys taka?
    Ja: Wiesz w sumie to nie, bo ona jest dość droga, wystarczy mi narazie moja stara prostownica, najwyżej jak spale sobie włosy to obetne na króciutko :)
    On: (Szok) Wiesz, tak sobie pomyślałem, że przeciez idą Świeta i mogę sprezentować Ci tą wspaniała prostownicę pod choinkę. Jak myślisz, może Ci sie jednak przyda?
    Ja: Hmmm...myślę, że czasami masz baaardzo dobre pomysły :):)

    Kasia
    email: k.pyteraf@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Obiecałabym mu niezapomniany dziki sex w pięknych wyprostowanych włosach

    email:cosmic_girl2@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. zapomnialam dopisac swojego maila do powyzej dodanego komentarza
    effcia
    effcia2@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. ja bym mu powiedziała :

    " śpiesz się kupić mi prostownicę,bo jak będę w trumnie- będzie za późno! "

    OdpowiedzUsuń
  30. Wysłałabym maila ze swoim zdjęciem "z rana" i dopisała:
    "O matko! co to się ze mną stało!
    Moje włosy pofalowało...
    Nie mogę przecież wyjść tak do ludzi!
    To zdanie zapewne Twą czujność zbudzi.
    -Gdzie chcesz wychodzić moja Kochana,
    uczesana i dobrze ubrana?
    -No jak to gdzie? Do Ciebie biec miałam,
    ale się z rana tak poczochrałam...
    Zmienić to bardzo bardzo chciałam,
    by Cie nie straszyć - tak się starałam...
    Bez sprzętu jednak nic nie poradzę,
    Za to z Philipsem włosy wygładzę!
    I już gotowa jestem w chwilę,
    prostownicę szybko użyję!
    Będę u Ciebie za sekund parę,
    jeśli tylko dasz mi w to wiarę!

    Tym wierszem pomysł podsuwam Ci taki-
    na Gwiazdkę dla mnie tylko ProCare Keratin!

    :)

    PS. Adres mail w nazwie użytkownika ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wysłałabym maila ze swoim zdjęciem "z rana" i dopisała:
    "O matko! co to się ze mną stało!
    Moje włosy pofalowało...
    Nie mogę przecież wyjść tak do ludzi!
    To zdanie zapewne Twą czujność zbudzi.
    -Gdzie chcesz wychodzić moja Kochana,
    uczesana i dobrze ubrana?
    -No jak to gdzie? Do Ciebie biec miałam,
    ale się z rana tak poczochrałam...
    Zmienić to bardzo bardzo chciałam,
    by Cie nie straszyć - tak się starałam...
    Bez sprzętu jednak nic nie poradzę,
    Za to z Philipsem włosy wygładzę!
    I już gotowa jestem w chwilę,
    prostownicę szybko użyję!
    Będę u Ciebie za sekund parę,
    jeśli tylko dasz mi w to wiarę!

    Tym wierszem pomysł podsuwam Ci taki-
    na Gwiazdkę dla mnie tylko ProCare Keratin!

    :)

    PS. Adres mail w nazwie użytkownika ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kochanie świat się zmienia a ja wiem,że nie zrobię Cię już na Supermena .Niemodny moherowy sweter na klacie nosisz a do domu dziesiątego każdego miesiąca wypłaty nie przynosisz .
    Wierz mi ,że bielizna sama w przestrzeni się nie rozkłada a po jednym dniu noszenia nowe slipki się nakłada .Wyrzeźbiony kaloryfer ,jędrne pośladki Clark Kent nie zaliczył nigdy męskiej wpadki .Ty jesteś jak kosiarka do trawy ,trudno się uruchamiasz ,często nawalasz i nieprzyjemny zapach z wylotu wyzwalasz.Mówisz to rzeczy tylko gdy otwierasz szafę a gdy wypełniasz co roku PIT-a popełniasz gafę.Podobny jesteś do burzy ,nigdy nie wiadomo kiedy dojdziesz :) ,jak obfite będą opady i jak długo będzie to trwało więc kup mi prostownicę Philips ProCare Keratin śmiało .
    pozdrawiam
    ADA
    e-mail wara@poczta.forward.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Where did you buy your bag <3 ???

    OdpowiedzUsuń
  34. Kochanie prosto z mostu mówię Ci
    Kup mi Philips ProCare Keratin
    Wiem jak bardzo lubisz proste włoski
    Więc mi kup ten prezent boski
    Zadowoli mnie i Ciebie,
    Będziemy czuć się jak w niebie
    Piękne, proste, zdrowe włoski
    Ułożone idealnie bez troski
    Biegnij, biegnij mi do sklepu
    Kup to cudo i to w pośpiechu !

    insolence.ks@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój drogi Mężczyzno, powiedz mi przecie
    Czyż nie chciałbyś w te święta mieć najpiękniejszej kobiety na świecie?

    Kochanie Ty moje, Misiaczku najdroższy
    Wiem jak na siebie apetyt Twój zaostrzyć
    Pod choinką w tym roku znaleźć bym marzyła
    Prostownicę Philipsa, która by me włosy ujarzmiła
    Ona sprawi, że będą cudownie gładkie
    Wnet pozazdroszczą mi wszystkie sąsiadki!
    Kosmyki me lśnić będą tysiącem kryształków śniegu
    Błysk zazdrości zagości w oczach Twych kolegów
    Ty sam zaś nie będziesz mógł uwierzyć
    Co to za bogini obok Ciebie leży
    Więc nie zastanawiaj się dłużej, tylko do roboty
    Jeżeli najlepszą decyzję w życiu chcesz mieć za sobą, mój Złoty

    Gwarantuję Ci Skarbie ogromną satysfakcję
    Tylko błagam, spraw mi na gwiazdkę taką atrakcję!


    zugrz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Marzę o tej prostownicy, ale mojego Ukochanego nie muszę do niczego namawiać. On doskonale wie, czego chcę, bo.. potrafi czytać w moich myślach. Dlatego mogę się jej spodziewać już niebawem.. :-)

    sunfancy_ona@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Aby osiągnąć zamierzony efekt i otrzymać od mojego mężczyzny na Gwiazdkę prostownicę ProCare Kreatin marki Philips, obrałabym taktykę kilku podejść działając na wszystkie jego zmysły (wzroku, słuchu , smaku, węchu, dotyku), aby dobitnie dać mu do zrozumienia i rozwiać wszelkie jego wątpliwości o "co jej chodzi?", które z pewnością by mu się nasuwały z biegiem moich poczynań ;) W pierwszej kolejności wśród "rzeczy ważnych" na tablicy korkowej znalazłaby się przyczepiona reklama Prostownicy ProCare Kreatin Philips - co delikatnie, by mu zasugerowało, że się nią interesuję ;) Przed ważnym wspólnym wieczornym wyjściem, zadziałałabym na wszystkie jego zmysły i specjalnie szykowała bym się bardzo powoli, by mu pokazać jak długo walczę ze stylizacją moich włosów za pomocą zwykłej prostownicy, która przypala moje włosy, uwydatniając przy tym okropny zapach, czekając, aż Jego anielska cierpliwość zacznie szwankować by w momencie, gdy już będziemy spóźnieni a On - będzie totalnie zniesmaczony, przechadzając się po domu i spoglądając co chwilę na zegarek - dodać, robiąc zmarnowaną minę i opadając z sił : "Gdybym miała prostownicę ProCare Keratin marki Philips, już dawno byłabym gotowa do wyjścia, a tak jest jak jest i moje włosy wyglądają okropnie". Myślę, że po tej zaistniałej sytuacji, znalazłabym pod choinką nawet 2 takie-pożądane przeze mnie prostownice, by już nigdy nie doszło do podobnej sytuacji! ;D Grunt to odpowiednia taktyka w podejściu do mężczyzny, aby osiągnąć zamierzony efekt! ;D

    Pozdrawiam, Kaera

    katarzyna.rak@vp.pl
    kaerax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. +Oczywiście najpierw podramatyzowałabym troche mojemu facetowi,że moje włosy są nieposłuszne i ta prostownica to jedyny sposób aby przywołać je do porządku.
    +A że przez cały rok byłam grzeczna to dlaczego nie miałby mi sprawić takiego drobnego prezentu;)
    +Sądzę jednak ,że najlepszy byłby podstęp tzn.Zrobiłabym sobie loki jakąś domową metodą ,która całkiem przypadkiem by mi nie wyszła;p
    Następnie zaprezentowałabym mu sie z szopą na głowie i z wielkim lamentem,że przecież nie mogę mu się tak pokazać i jedyne co mi poprawi humor to prostownica marki Phillips;)


    xxsylviaxx@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak namówiłabym swojego mężczyznę na kupno tej cudownej prostownicy? Wydrukowałabym dużo zdjęć prostownicy (ustawiłabym też ją jako tapetę w jego komputerze!), a następnie wszędzie bym je położyła albo poprzyklejała, żeby ciągle miał ją na widoku, aż do znudzenia, hihi, a tym samym w końcu do jej kupna:D
    Pozdrawiam,
    Magda.

    magda0804@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przede wszystkim poczekałabym z ta rozmową do momentu prostowania włosów starą prostownicą. Zawsze wtedy mój ukochany pociąga nosem i zaczyna stękać, że spalam te włosy i że nie powinnam ich tak niszczyć. Zaczęłabym wtedy mówić, że słyszałam o takiej prostownicy od Philipsa, która się nazywa chyba ProCare Keratin i dba o włosy jednocześnie je prostując. Mój ukochany zawsze sprawdza wszystko w Google.pl, więc pewnie zaraz by wyszukał jakieś informacje o tej prostownicy. Poczytałby, postękał tradycyjnie i wtedy wkraczam ja. Siadam mu na kolanach i zaczynam przekonywać, że jak mi kupi te nowe cudo, to nie będą mi się włosy niszczyły i dalej będę ładnie wyglądać z prostymi włoskami. I oczywiście się zgodzi, bo prawie zawsze mi ulega :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochanie, obiecuje, ze wykorzystam moją nową prostownicę ProCare Keratin do niecnych celów.
    Wyprostuje włosy amorom za ich niecelne oko,
    zrobię z pudla Twojej matki wyżła afgańskiego, będę Ci prasować tylko kołnierzyki i to robiąc poranny makijaż. Za to poskromie też swoje fale, które jak u prawdziwej Gorgony przypominają węże z loga Versace. Obiecuje, że nie poznasz swojej jędzy.
    elizasoszynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochanie, obiecuje, ze wykorzystam moją nową prostownicę ProCare Keratin do niecnych celów.
    Wyprostuje włosy amorom za ich niecelne oko,
    zrobię z pudla Twojej matki wyżła afgańskiego, będę Ci prasować tylko kołnierzyki i to robiąc poranny makijaż. Za to poskromie też swoje fale, które jak u prawdziwej Gorgony przypominają węże z loga Versace. Obiecuje, że nie poznasz swojej jędzy.
    elizasoszynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. U mnie troche sytuacja wyglada inaczej poniewaz moj chlopak prawdopodobnie juz sie zdecydowal na kupno prostownicy dla mnie oraz dla niego:))bedac ostatnio z nim u fryzjera,fryzjerka namowila go na wyprostowanie swoich wlosow za uszy..naprawde wygladal swietnie a mi sie chcialo smiac jak ostatnio zadzwonil po tym incydencie i stwierdzil ze grubo zastanawia sie nas kupnem prostownicy dla siebie:) p.s moj chlopak jest meski..nie metroseksualny...:)

    OdpowiedzUsuń
  45. piszac o moim chlopaku i o tym ze sam zastanawia sie nad kupnem prostownicy,z wrazenia zapomnialam dodac swojego maila sandrapodolak@wp.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Moja prostownica jest dla Mnie tak ważna jak dla Ciebie Twoje męskie ego. Pozwala mi czuć się najpiękniejszą, najwspanialszą, pewną siebie i jedyną w swoim rodzaju.

    magda.lenkaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Słowa muszą być na BOGA! KONKRETNE. Mamy do czynienia z mężczyzną, a nie z przyjaciółką po kilku lampkach wina.

    Nie budujemy słownego napięcia w postaci melodramatu lub wielozdaniowej epopei. NA PROSTOWNICĘ! KONKRETNIE.Podeszłabym do tego tak :
    "Mój Drogi, Przystojny Mikołaju, prostownica z pewnością sprawi, iż obsługa mnie będzie o wiele PROSTSZA niż wcześniej. Jestem PO PROSTU przekonana - ta prostownica wyprostuje zawiłość moich emocji, a to już PROSTA droga do zrozumienia. To jak? Działamy!"

    e-mail: metidea@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. "Kochanie wiesz do szczęścia w te święta potrzeba mi tylko tej prostownicy do której mi się tak oczka błyszczały w Galerii Handlowej..Potrzebna mi do podkreślania tajemnicy mego piękna, które tak kochasz...Spraw, żeby magia tych Świąt stała się niepohamowanym szczęściem:) "

    OdpowiedzUsuń
  49. zapomniałam dodać maila: cecylia6@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Moje argumenty byłyby mocne,
    w namówieniu Swojego chłopaka pomocne,
    Bo Philips, to przecież jest dobra marka,
    bo to nie jest zwykła prostownica, lecz ceny swej warta,
    prostownicą ProCare Keratin włosy modeluje,
    ochrania keratyną, przez co lepiej się czuję.
    Mieć taką prostownicę jest mym marzeniem,
    lecz zależy od Was, czy będzie też spełnieniem...
    Bo moje włosy bardzo by chciały,
    by zawsze pięknie wyglądały.
    Bo do tej pory, we dnie czy w nocy,
    wciąż potrzebowały fachowej pomocy,
    by nie skręcały się i nie puszyły,
    a piękne, lśniące i gładkie były.
    Dlatego szukam pomocy wszędzie,
    może z prostownicą Philipsa nadzieja będzie.


    malenka84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mojego faceta namawiać nie trzeba,
    bo na Gwiazdkę co roku uchyla mi nieba,
    i nie wie co kupić i się zastanawia,
    żeby w tym roku też Gwiazdka była ciekawa.
    Mogłabym mu o ProCare Keratin podpowiedzieć,
    by co mi ma kupić powinien wiedzieć.
    Bo na naszym rynku konkurencja wielka,
    lokówek, prostownic i innych wybór wszelki.
    Ale nie wszystkie dbają przed zniszczeniem,
    a z keratynę byłaby marzeń mych spełnieniem.
    Nie będę chciała nikomu jej pożyczać,
    bo to jest z keratyną naturalną prostownica.
    Chcę mieć zadbane włosy i wszystkie by chciały,
    by nigdy więcej nam się nie skręcały,
    Bo gdy czujemy się tak zadbane,
    i przez facetów wtedy podziwiane,
    to tylko takiego sprzętu to zasługa,
    i naszych starań droga dosyć długa.
    A mając taką prostownicę z naturalną ochroną,
    będę zadbane i czułabym się spełnioną.
    Dlatego bardzo tę prostownicę chcę mieć,
    bo taka jest właśnie damska płeć,
    że chce się ładnie zawsze prezentować,
    i naszych facetów reprezentować.

    OdpowiedzUsuń
  52. " P r a g n ę.. Abyś wyprostował moje nieuczesane myśli w tej PHLI.. z PHILIPS ProCare Kreatin."

    kora134@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Prostownicą Pro-Keratin na Gwiazdkę obdarowana
    Mogłabym mgiełką francuskich perfum owiana,
    Powtarzać, że jesteś męski i wspaniały już od samego rana
    Z pracy na lunch Cię porwać na czerwonej Vespie w czarnej skórze
    W koronkowym gorsecie wieczorem odstawić zmysłowy taniec na rurze,
    W wykwintnej restauracji nakarmić afrodyzjakiem i napoić winem,
    Pikantne słówka szeptać do ucha w wynajętej limuzynie,
    W luksusowym SPA zafundować masaż z pachnącymi olejkami,
    Donosić piwo, kurczaki i frytki, gdy mecz oglądasz z kolegami
    Sprzątać w seksownej bieliźnie, kankana zatańczyć na stole
    Pierogi lepić najsmaczniejsze i przebić teściową w domowym rosole…
    Do wielu dzikich szaleństw byłabym zdolna jeszcze,
    Gdybyś tylko zrozumiał, że taka prostownica potrzebniejsza mi jest niż powietrze!!!

    roussecarotte@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Kto wygrał ???

    OdpowiedzUsuń